Har ju glömt...

...att berätta om nyårsafton, varav en del av tolvslaget faktiskt är och förblir censurerat :-) Resten av kvällen var iallafall riktigt bra, inte för att jag hade förväntat mig något annat med tanke på det högkvalitativa sällskapet.....  riktigt snygga och trevliga var de ;-) 

Vi kom dock inte iväg till middagen inne i stan och GP-fyrverkerierna eftersom vi hade en liten sjukling här hemma. Lillan hade feber och hosta så det kändes inte bra att släpa med henne in till stan, men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen! För övrigt så blev trerätters-middagen bra..... och alla blev mätta och glada.... och just nu kör jag faktiskt en repris på huvudrätten, mums!

Under kvällen och natten roade vi oss med att spela Rockband, bowling och ett sällskapsspel som var hysteriskt roligt..... med vilda gester heter det...... och jösses vad vi skrattade :-)



Några fina fyrverkerier fick vi se trots dimman.... och Mattias lyckades fånga en del på bild :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du hade inte lämnat nån adress, men jag antar att det är du som skrivit i min blogg? ;)

Ville bara säga tack, kommentarer som din gör en sjukt glad! :)

2009-01-04 @ 18:58:22
URL: http://kirlia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej hopp, trevlig blogg du har, gillar din lite bitska o ironiska attityd :)

Visst var spelet bra? Vi köpte den till just nyår o jäklar vad man fick skratta. Ha det moi moi

2009-01-07 @ 19:16:52
Postat av: S@tu

Hej Sanna! Jag tackar och bockar :-) Jag kan säga att vårt spelande orsakade både en del diskussioner om reglerna men även många hjärtliga skratt-anfall... ett grymt roligt spel!



2009-01-07 @ 19:45:34
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0