Ja....

....vad ska man säga??? Inspirationen ligger inte på topp direkt.... vilket ni kanske har märkt på mina otroligt intressanta och läsvärda inlägg!?!

I vilket fall måste jag få kasta en ko-skit på vår vägsamfällighet som suger mer än Allsugning AB. Alla hushåll här i området betalar en årlig vägavgift på x antal tusen riksdaler.... men tro inte att vägarna saltas när det är halt ute..... nä... här ska det glidas omkring som Bambi på hal is!!! Förmodligen är det någon jävel som förskingrar alla pengar och sitter och skrattar åt oss när vi bryter lårbenshalsarna!!!

Kommentarer
Postat av: Honung

Svar: Off-knapp? Har inte hittat någon. Lobotomi är nog lösningen.

2009-01-23 @ 01:04:30
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Mina

grrr, samma sak här hos oss! Blir GALEN! inte lätt att ta sig till dagis med 3 ungar när det är glashalt och nedförsbacke hela vägen. Och lika svårt när man sen ska hem och det bara är uppförsbacke :P

2009-01-23 @ 10:59:28
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0