Blommiga kläder!

Aj kid jou not.... jag ser ut som ett mongo i blommiga kläder! Varför i hela jävla Hälsingland ska det säljas så mycket småblommig kläder... och de flesta är dessutom begåvade med volanger och annat rysch pysch... jag hatar det!! Vem kan jag klaga hos?? Det är ju för guds skull 2009.... inte Lilla huset på prärien....

Detta är nog en av de värsta exemplaren.... jag får på fullaste allvar ren och skär ångest.... bara jag tittar på den.... och missförstå mig inte nu, för det finns ju förmodligen någon gudomlig varelse där ute som ser skitsnygg ut i just denna kreation.... men risken att jag kräks på denna persons småblommiga klädesplagg är dock överhängande.... vidrigt är vad det är!! Blä!!

På tal om gudomligheter, så var jag på Allum igår.... och fick sett Erica Johansson som stod och konverserade med någon bekant hon hade sprungit på.... och herregud vad snygg hon är i verkligheten.... jag blev riktigt förvånad över vilken skillnad det är på bilder av henne och den verkliga varianten! Lång och slank (givetvis) med ljusa jeans, vit top, höga klackar och böljande hår.... så där så att man får lust att lägga fälleben för henne, bara för att man själv inte ska kunna liknas vid en valross i jämförelse! Hon skulle säkert kunna ha på sig blommiga byxor i en orangebrun nyans och ändå se snygg ut.... suck!

.....pms..... om någon undrar!

Kommentarer
Postat av: jojo

Jag fattar inte dessa byx-Kjols-Häng-Långt-ser ut som- vuxna- gåromkring med- tunga- nerkissade- pampersBlöjor.



vet du vilka jag menar??

2009-07-25 @ 20:56:49
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Kadri

sv. Håller helt med dig. Det måste jobbigt o vara så tårr

2009-07-26 @ 16:59:10
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0