Blomsterprakt!

När jag var liten plockade jag alltid blommor när jag gick hem från skolan (ja inte på vintern kanske... då käkade jag nog snö ;-) men iallafall fanns det blommor längs med vägrenen då! Det slår mig varje sommar när man åker ill Finland, eller nu i år när vi har åkt uppåt i landet, att här finns det fortfarande blommor längs med vägrenen.... och det är otroligt vackert!

Här är en blombukett som jag har knåpat ihop själv av blommor från vår trädgård..... jag älskar att plocka blommor.... det är sommar för mig :-)










Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Vackra blommor! Du är verkligen konstnärligt sinnad. Alltid mycket vackra kort! Hoppas ni har det bra och njuter riktigt mycket av semestern.

Kram, Ma

2009-07-12 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0