Att oroa sig i onödan...

...verkar vara något som mammor rent generellt sysslar med :-) Dock finns det mammor som oroar sig för helt meningslösa saker... som Megan Fox'es mamma.

Jag läste på MSN att hennes mamma oroar sig för att tatueringarna ska förstöra Megans karriär.... och jag kan inget annat än skratta! Helt seriöst så finns det inte många saker som skulle förstöra Megans karriär.... inte ens om hon försökte förstöra den själv.... och tatueringarna kommer INTE göra henne arbetslös.... det kan jag garantera :-)

Det är ju inte första gången jag skriver om Terminator-stjärnan, som ligger högt upp (om inte på toppen) av alla listor över världens hetaste kvinnor.... och det kommer nog inte bli den sista heller. Och frågan är om det inte hela historien bara är ett PR-trick i sann Hollywood-anda....



Bilden har jag snott från MSN.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0