Svammel... del 2!

Igår shoppade jag inte loss så fasligt mycket som jag egentligen skulle gjort.... och det är ju konstigt att vissa saker som man måste köpa inte är så roliga att köpa..... som praktiska saker..... typ ett par bekväma sandaler.... så jävla trist att köpa, men jag behöver ju ha ett par på sommaren. Det blev ett par ecco, som var både sköna och hyfsat snygga.... men det är mycket roligare att köpa stövlar... eller ett par riktigt fina klackskor... men man kan inte ha roligt jämt :-)

För övrigt så tror jag att jag råkade ut för världens sämsta raggningsförsök igår. Jag gick utanför Coop, och där stod två Telenor-killar i ett sånt där jobbigt "jagtänkerlurapådigenmassaskitstånd". Iallafall ropade en av killarna "Hej.... princess" när jag gick förbi, varvid jag hojtade att jag hade bråttom och hoppades på att han skulle ge upp! Då kläcker han "men jag vill inte prata telefoni".... eh... okej!! Alternativen kändes inte speciellt lockande så jag fortsatte förbi med raska steg och ett "sorry grabben". Fast nu när jag tänker efter så kanske det inte ens var ett raggningsförsök..... han ville nog bara prata bredband ;-)

Kvällen tillbringade jag i hammocken ute på altanen med ett glas vin och boken Pilgrimsresan av Paulo Coelho.... och en Oskar som hangaround....




Kommentarer
Postat av: jojo

Han ville nog visa sin tele2..kabel??

2009-06-27 @ 20:47:08
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0