Middag på Wersén:s

Igår var vi och åt en riktigt god middag på Wersén:s i Åre city... ett riktigt mysigt ställe! Hängde med kändisar gjorde vi också... eller snarare så fick vi en liten glimt av Petter och Moneybrother som satt och dinerade med sitt entourage vid ett bord alldeles vid entrédörren. 

Personalen var riktigt trevlig och serviceminded, och lillan fick ett glas med kritor som hon fick rita på duken med om hon ville.... det var en pappersduk alltså. Ritade gjorde hon iallafall med glädje.... och vi andra också :-) 

I eftermiddag ska vi på Afterski.... vilket känns lite skumt eftersom jag inte åker skidor.... men jag tänker gå ändå.... och låtsas att jag är en grym skidåkare! Det är jag och Anja Pärsson liksom ;-)

För intresseklubbens räkning kan jag ju nämna att jag har rätt ont i mina ridmuskler efter turen på hästryggen.... insidan av låren är rätt ömma nu.... så värktabletterna i mitt välorganiserade rese-apotek kommer väl till pass.

Kommentarer
Postat av: ullisar

"är inte det en sån där kändiskrog?" hann jag tänka innan jag kom till avsnittet med kändisarna!



ni verkar ha haft det så vansinnigt mysigt (förutom oron över T:s mamma förstår jag) och jag hoppas det är okej att komma tillbaka till snöfria blaskvardagen igen.



krams och tack för gullighet i mina nosar! såna snälla (tipsande rådande etc) kommentarer värmer så mycket!



krams!

2009-03-10 @ 21:31:28
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0