Pannkakssmeten hatar mig!

Jag anser mig själv vara en hyfsad kock... jag kan laga mat och tycker att det kan vara roligt att laga lite mer avancerade maträtter än spaghetti och köttfärssås. 

MEN..... ett riktigt jävla stort men är att jag inte kan göra pannkakssmet! Det spelar ingen roll om jag gör exakt efter ett recept, för pannkakorna blir sega som gummi!!! Jag fattar inte vad det är som blir fel!?! Nu är ju detta inget större problem eftersom min make är grym på att göra just pannkakor.... och av någon konstig anledning så fann vi just varandra, men mitt pannkakshandikapp stör mig som faaan!!

Vi skulle kunna stå bredvid varandra och göra exakt likadant, från alla ingredienser till alla rörelser.... men den jävla pannkakssmeten har någonting emot mig för den funkar inte!!! Vi har dock utarbetat en ond plan som vi sätter i verket när maken inte har tid att steka pannkakorna..... moahahahahahahahaaaaaa..... han gör smeten och jag steker :-) Pannkakorna är lurade!

Satu vs. pannkakorna 1 - 0

In your smet suckers!!!

Kommentarer
Postat av: Honung

Visst är det helt otroligt med vissa saker? Det är som när jag försöker mig på bakverk av olika slag. Det blir vidrigt varenda gång.

2009-03-10 @ 18:30:44
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: lynette

testa amerikanska pannkakor istället, dom är inte lika taskiga:)fast det var en smart plan...det var det:)

2009-03-11 @ 22:23:34
URL: http://praktmorsorna.blogg.se/
Postat av: J

Jag är bäst på att smeta, men sämst på att grädda. Det slutar alltid i att jag serverar ihoprafsade pannkaksklumpar, som iofs smakar mumma

2009-03-12 @ 17:12:28
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0