Vem är jag??

Vad har det tagit åt mig egentligen.... jag har idag lyssnat (LYSSNAT!!!) på P4 Radiosporten.... matchen mellan IFK-Göteborg och de där andra som jag inte tänker nämna namnet på.... och jag tyckte att det var rätt underhållande faktiskt... ja, ända tills det sket sig för Blåvitt då! Men hallå.... jag är inte det minsta fotbollsintresserad egentligen!!  

Jag måste ju tillägga att jag är gräsänkling denna helg, med två kids, en katt med tratt som behöver komma till veterinären, och en efterhängsen huvudvärk som jag har haft sen natten till fredag.... så kriterierna för vad som är underhållande är relativa.... och så lagade jag mat samtidigt!

Jag kan dock sätta mig in i hur de, som är riktigt hängivna fans, känner sig.... så jag beklagar sorgen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Du ser, det kommer bli människa av dig med! Nu både tittar du på melodifestivalen, hochey och lyssnar på fotboll....;)

2009-11-02 @ 12:12:06
URL: http://cazadora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0