Idolsnyftare

Herreguuud.... vilken idolkväll... temat var underbart och frieriet mitt upp i allt var en snyftare! Maken skrattade i vanlig ordning åt mig när jag började grina.... men så är det att vara kvinna ibland... suck!

Jag fullkomligt älskar den gamla tidens Hollywoodglamour med Frank Sinatra och The Ratpack i spetsen. Musiken var pampig, kläderna var eleganta.... kvinnorna var kurviga och sensuella med vackra klänningar och glittrande diamanter.... männen var riktiga gentlemän med stil och elegans... och jeeez vad de kunde dansa :-) Tänk om man hade fått uppleva det på plats... glamourens glansdagar!!

Iallafall så tyckte jag att Tove och Erik var bäst ikväll... och hoppas att smurfen (Rabih) åker ut.... för seriöst, han sjöng i heelt fel takt och var booooring!! Pinsamt!!

De hade valt bra låtar... men varför var det ingen som sjöng My Way??? Den är ju helt underbar... och dessutom pampig! De som verkligen har röstresurser hade kunnat knäcka med den sången!!





Kommentarer
Postat av: Therese

Hej (från skåne:) jag tycker TOve var grym, men tyckte inte Erik var så tilltalande... dock var Reza grym tyckte jag. Och hur fan kunde Eddie hänga löst igår igen? Ut med Rabih!



Jag håller för övrigt med dig om Vegas-glamouren- vi skulle varit där!

(Fast frågan är om de karlarna kunde renovera?;)

kram

2009-10-31 @ 11:03:09
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: PetraB

Haha! Tycker också att Rabih låter som en helium-missbrukare av rang. Det går ju fetbort!

2009-11-04 @ 05:03:08
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: ullisar

ville nog skippa royaltys till anna ankas man, därav avsaknad av önskelåten! för övrigt: va glad jag blir!! är du också en swingbejb? har du lyssnat på Robbies skiva? att han är uppvuxen med den här musiken hörs, och han har skrapat ihop ett gäng finfina musiker också. annars kan jag tipsa om gamla dvd:sar med ratpacket. dom är fantastiska ihop, den typen av sarkasm finns knappt idag. makalöst!

2009-11-11 @ 23:47:48
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0