Nu är det höst

Idag är det full rulle från första stund! Vi ska på kräftskiva hos Therese ikväll... eller jag tycker det är överskattat med kräfror så för mig blir det blir grillskiva istället. Iallafall så genererar detta ett behov av att inhandla lite förnödenheter.

Solen strålar från klar himmel.... det är vindstilla... nästan iallafall.... och naturen skriker "kom ut och fotografera alla vackra höstfärger", så det tänker jag faktiskt göra. Jag har redan rekat lite i förväg.... men man vet ju aldrig var man hamnar i slutändan.... i jakten på det perfekta motivet :-)





Eva Cassidy - Autumn Leaves

....så otroligt vacker....


Kommentarer
Postat av: Carro

Tackar ;)

Hoppas ni får det trevligt på kräftskivan/grillskivan ikväll!

2009-09-19 @ 12:17:36
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/
Postat av: jojo

åh foton. Visa!!

2009-09-20 @ 19:19:50
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0