»-(¯`v´¯)-»

Helgen har gått i motorernas tecken... änd aj lajk it... men jag ska ta det från början!

När maken började försöka övertala oss andra i familjen om att flytta till Jämtland, insåg vi att det faktiskt kunde vara ett bra tillfälle att förhandla lite ;-) Villkoren löd som följer... att jag skulle få en Dodge Ram... sonen skulle få en hund... och lillan skulle få en häst! Ja... vi blev mutade helt enkelt! Dock måste jag ju tillägga att flytten är det bästa vi har gjort, även om vi inte skulle ha fått våra mutor.... men ändå.

Iallafall, så var vi inne i stan igår och inhandlade min muta... och nu ska ni inte tro att jag har fått den... nä... utan man fick faktiskt snällt betala för den... butt änyvej... jag har nu en Dodge Ram 1500 5,9 liters V8 :-) och jag måste bara tillägga att jag får ståpäls när jag startar den.... holy crap alltså!!! Dock kommer det nog ta ett tag innan man har koll på var den börjar och slutar... för den är enoooorm!!! Så det blir till att ta det vackert i trafiken.

Nu är det bara hästen kvar... men den får vi vänta med ett litet tag... för vad jag har förstått så kan man inte ha den här inne i huset... så ett stall kan ju vara bra att införskaffa!

Så kanske jag ska tillägga att mitt förra inlägg är en bild på ett av bakljusen på bilen :-)



En alldeles lagom bra allahjärtansdagpresent ;-)


Kommentarer
Postat av: Mamma/Pappa.

Japp eller hur!!!!!!Graaaattis och Kramis!

2010-02-14 @ 15:43:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese

Ja, jag är ju inget bilfreak så jag får INTE ståpäls av den där... men jag vet att du vill ha den så jag gratulerar :)

2010-02-14 @ 17:16:28
URL: http://cazadora.blogg.se/
Postat av: eahunddagis

Magkänslan ska man alltid gå på;)

Snygg bil du fått/köpt, alla dodgar är snygga, det är kul med bil:p Vi väntar en liten pimpad fiat från Italien, kommer i Maj och har en Jagga &BMW nu:)

2010-02-14 @ 22:05:59
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: Linda

Darling, jag visste det. Det skulle inte ta lång tid för dig att bli en hillbilly på riktigt ;-) and I love you for it! Men VARFÖR inte en kvalitetsbil som en X5:a istället? ;-) höhö.

2010-02-15 @ 18:55:27
Postat av: Carro

Fyfaan vilken BIFFIG bil... så jäkla cool.

...och jag lovar att ni har inte åkt obemärkta förbi vårat hus.



Grattis till bilen!

2010-02-15 @ 23:32:25
Postat av: maja

Haha ståpäls nääru,men det måste va en cool känsla å mullra förbi i en sån;)

2010-02-17 @ 13:12:32
Postat av: ME&MY

WOW!!!!!

2010-02-18 @ 18:36:17
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: ullisar

men ojojoj sicket as till bil! bra förhandlat kvinna!

2010-02-21 @ 19:17:06
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0