I väntans tider!

Ja, nu ska ni inte få för er någonting här.... för det är grannarnas hund Tess som ska ha valpar.... så det är henne rubriken syftar på :-)

I alla fall så är jag hundvakt när hennes ordinarie flockledare är på jobbet.... och det är en mycket spännande uppgift. Tess som i vanliga fall är liten och smal ser numera ut som en blåval.... så det är med skräckblandad förtjusning som man ser fram emot valpningen... för tänk om hon håller på och föder när jag kommer och tittar till henne... vad gör jag då?? Givetvis är det ju någonting som är fantastiskt att få uppleva.... men tänk om jag gör något fel.... och har ihjäl en valp... eller flera!!! Fan!!

Näää... inget katastroftänkande här inte.... visst är jag en grym hundvakt... eller inte!!

Hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det fixar du galalnt, oftast klarar dom det bäst själv!

2010-06-18 @ 13:37:27
Postat av: annica

du är en fantastisk hundvakt!!!

2010-06-19 @ 10:40:40
Postat av: S@tu

Vilket förtroende ni har för mig brudar... det känns genast mycket bättre :-)

2010-06-19 @ 10:58:22
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: ullisar

det gick ju finfint snokade jag fram via andra media :) och att hon var blåvalslik var väl inte så underligt med ett helt fotbollslag i magen!? stackare. hoppas på att kanske få se foton?

2010-06-21 @ 12:00:58
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0