Barnkalas

Dagen har trots barnkalas, med maken som ansvarig, gått väldigt bra :-) Mammorna till de kalasande barnen tyckte nog synd om min make och lämnade inte sina barn, utan stannade kvar under kalasandet. De var imponerade över hur listig jag hade varit som jobbade och inte behövde ta hand om kalaset. Jag kan säga att jag faktiskt hellre hade varit hemma än jobbat....det är inte kul att missa när lillan har sitt första barnkalas :-( Så nu är jag bitter! Snyft!! Maken klarade dock kalasandet galant (vilket jag iofs hade förväntat mig, han är rätt underhållande :-) Så fick han ju umgås med massa trevliga mammor, vilket han säkert gillade ;-) Imorgon är det dags för nästa kalas, som jag kan vara med på! Det ser jag fram emot!

Jag har lite saker jag gärna vill berätta men ni får hålla er till tåls ända tills på onsdag kväll.... då skall jag inte hymla längre :-) Lycklig är jag iallafall ;-) Så mycket kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fruktansvärt nyfiken jag blir då. Smart att jobba när det är barnkalas. Barnkalas gillade jag aldrig kan jag säga. men det var kul när det var över. Mammorna var ju lite lustiga. Hade de stannat om det var du som hade hand om det??
OK väntar på onsdagens inlägg!

2008-04-26 @ 22:44:28
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Hot mama

Shit vad du gör mig nyfiken.....! Kan det inte vara onsdag snart då? Får man gissa?

2008-04-27 @ 06:24:29
Postat av: Satu

Hahahaha, ni är roliga! Nej...inga gissningslekar, ni får hålla er till tåls ;-)

2008-04-27 @ 07:53:10
URL: http://mammasatu.blogg.se
Postat av: ullrika

dom kanske tyckte det var så kul att se en karl i barnsammanhang att dom var tvungna att njuta av stunden så länge som möjligt.

åååh... är det inte onsdag snart!!

2008-04-27 @ 20:52:14
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0