Aj!

Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen...å det blev senare till ett migränanfall, så jag orkar inte skriva så mycket. Vi fick våran badrumsinredning idag....i fel färg, så om det inte den rätta finns på lager i Malmö så får vi vänta 8-10 veckor!!!! Visste väl att det var för bra för att vara sant, så är det alltid när vi skall köpa något. Även igår när jag packade upp mina nyinköpta vinglas insåg jag att de hade skickat 4st rödvinsglas och 2st vitvinsglas, men det skulle varit tvärt om. Fast det gjorde inte så mycket, eftersom rödvinsglasen är dyrare, men på fakturan hade de gjort rätt, vilket innebar att jag fick mer för pengarna....men nu måste jag inhandla fler vitvinsglas. Nåja, det lär ju dröja om jag känner mig själv rätt, vinglas är ju inte direkt något man använder varje dag...inte jag iallafall.

Jag glömde bort en kund idag....jag justerade hans glasögon och så ringde telefonen (vi hade superstressigt). När jag hade bokat en tid åt kunden i telefonen började jag med något annat, och sedan ringde jag en leverantör om några glas...och efter ca 20 minuter (tror inte det tog längre tid) skulle jag ställa några färdiga jobb ute i skåpet och fick jag syn på honom....tror ni jag fick panik!!! Som tur var (för mig) så såg han inte mycket utan sina glasögon, och missade min panikslagna min när jag insåg att jag glömt bort honom. Mina kollegor förstod inte riktigt varför han tittade så konstigt på dem varje gång de gick förbi...men han försökte väl urskilja i sin dimma om det möjligtvis var någon som skulle komma ut med hans glasögon....suck! Stackars kille...jag är senil. Dock stövlade jag ut och bad om ursäkt för att det dröjt....men bågen var vääääääldigt svår att justera. Han tycker nog att jag var stans största idiot.

Nu skall jag vårda mitt ömmande huvud, gonatt!

En extra stor kram till min kollega Jessica, jag hade gått under om du inte hade jobbat över idag! Kraaaaaaaamis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0