Helgen...

... kan sammanfattas med några enkla ord... sömn, sömn, migrän, sömn. Riktigt trevligt sällskap har jag varit :-/ Igår fick vi lite panik när jag fick ett riktigt kraftigt migränanfall och tabletterna inte hjälpte (var lite optimistisk och tog dem för sent). Anledningen till paniken var att maken och sonen skulle åka till Ullevi och gå på Monster Jam, och jag skulle vara hemma med dottern.... vilket givetvis inte funkar med migrän. Då kom våra fantastiska grannar till undsättning :-)

De har två döttrar som går på samma dagis som lillan, och de har nu börjat umgås lite på fritiden också. De tog sig iallafall an lillan som stannade där hela dagen. Tydligen bråkar deras döttrar mindre när lillan är där, och mamman kan pyssla med annat än konfliktlösning :-) Jag fick vilat upp mig och alla var nöjda och glada!

Kommentarer
Postat av: Titti

Vad skönt att det ordnade sig!



Ja visst är det roligt att vara ordpolis! Själv har jag svårt för när folk stavar fel, man ser skillnad på när folk har stavat fel pga att dom skrivit för fort och när dom verkligen tror att dom stavat rätt. Men jag kanske är lika själv, det vet jag inte. Det jag vet är att jag nu ska krypa ner med Hilda på soffan och mysa!

Kram

2008-06-16 @ 11:37:35
Postat av: Petra

2008-06-18 @ 10:05:43
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Petra

Kom visst åt knappen där ja... INNAN jag skrivit det jag ville ha sagt! Som var STACKARS dig som har migrän! Sådärja. Och SÄND.

2008-06-18 @ 10:06:52
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0