Att flyga...

...är ju inte så farligt.... jag har ju gjort det förut.... helt nykter dessutom! Senaste flygturen var när vi åkte hem från vår bröllopsresa i Turkiet.... det var den 11 september 2001. Ja, ni känner kanske igen datumet! Då var jag inte så lycklig över att jag var nykter kan jag säga!! Vi var lyckligt omedvetande om vad som hade hänt med World Trade Center, ända tills någon otroligt pedagogisk (NOT) kille kläckte scenariot för oss. Tacksomfan var inte min första reaktion på hans högljudda berättelse om flygplan som störtat överallt.... nä! 

I alla fall så är jag egentligen inte flygrädd.... även om det finns plan som plötsligt försvinner från radarn.... och sedan hittas i molekyler på havsbottnen! Fast nu ska jag ju flyga inrikes.... och det ska väl mycket till för att ett plan ska försvinna från radarn och störta i havet då... eller??

Sen kan man ju faktiskt känna sig trygg inne i planet eftersom folk inte får ha med sig farliga saker enligt Transportstyrelsen! Så jag ska vara noga med att inte packa ner kajakpaddlar, brandsläckare, granater, lacrosse-racketar (tänk på det när du flyger Kotteby), armborst, skidstavar, biljardköer, köttyxor, hagelgevär och sist men inte minst spränganordningar! Ja, listan är ju längre än så.... men just dessa saker kan man ju lätt packa ner av misstag i handbagaget... så man bör ju vara lite mer uppmärksam på just dem!

Skulle planet nu kapas och flygas in i riksdagshuset, eller störta i en bäck, så vill jag att ni ska veta hur mycket jag älskar er alla. Aj lööööv ju allihopa.... nästan iallafall!

Ja, det var nog allt!

På återseende

......förhoppningsvis :-|

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad jag älskar din humor :) Keep on the good work! moi moi

2009-08-20 @ 21:15:45
Postat av: Therese

Jag säger som du sa när jag beklagade mig över min låga lön den här månaden..."boouh-fuckin´-hoo"... du ska ju för fan få flyga till norrland och gå på fest;) Skit i flygrädslan nu och var glad att du får åka hemifrån:) puss o kram och ha riktigt roligt nu!

2009-08-20 @ 21:36:57
URL: http://zeldasmatte.blogspot.com
Postat av: ullisar

å tandkräm för tüsan. den kan va livsfarlig i väskan. precis som svindyra krämen man kanske glömt lägga i stora bagaget... morr.

2009-08-21 @ 00:34:30
URL: http://ullrika.se
Postat av: Maja

Skit i rädslan nu, måste du va nykter idag då:)

Vilket sköljmedel menade du??? Är sköljmedelsmissbrukare även jag:)

2009-08-21 @ 10:18:15
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Maja

Tackar!!! Ica nästa nu kommer tvättmaskinen gå varm:)

2009-08-21 @ 16:24:39
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: Carro

Haha du e för rolig du!

Man tackar man tackar...åh extra kul när du slänger i göteborskan där me =) ..syns vi på brännbollen i morgon eller kommer ni bara till kräfterna?



Eller vi får väl se hur vädret ser ut....ser inte lovande ut tyvärr!



Night night!

2009-08-21 @ 23:03:47
URL: http://tvabrunetterochenblondin.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Vi ses på kräftskivan! :)

2009-08-21 @ 23:38:16
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Kotteby

jag som ville bevisa för alla mina lsare över hur manlig jag faktiskt är. Och du såg igenom allt. Jobbigt värre.....Bridget Jones Dagbok, så föredrar jag 2:an faktiskt. Otroligt bra. Hade precis blivit klar med min pedikyr, när jag slängde in den rullen.



=)

2009-08-22 @ 16:39:44
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0