Maj gåååååd...

...vad det är rent och fint här hemma :-) Bara hälften av vår familj är hemma för tillfället... och jag kan säga att det är betydligt lättare att hålla rent när man bara är två personer som stökar ner. Fast det är ju även tomt och ödsligt och tråkigt när inte alla är hemma :-(

För att yra vidare om städning så måste jag bara säga att Cillit Bang är helt jävla bäst.... aj äm not shitting you överhuvudtaget.... min diskho är renare än någonsin.... och golvet på toaletten är som nytt.... och handfatet också.... och ja..... jag är sjuk i huvudet som blir lyrisk av ett rengöringsmedel!! Sen vet jag ju inte huruvida miljövänligt det är.... men det skulle kunna innehålla DDT och PCB for all i care.... jag kommer inte lämna ifrån mig mina sprayflaskor!!

Till köket köpte jag fettlösar-varianten.... och den är så bra så jag funderar på att spraya den på vissa av mina kroppsdelar.... fan.... det måste ju funka där också.... eller typ intravenöst... som dropp!?!

Nåväl... nu måste jag tvätta mitt hopplösa hår.... jag börjar se ut som Jesus
igen.... jag får inte glömma att boka tid till frissan... snälla påminn mig om detta!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ibland kan man behöva fettlösare till hårbotten också, hihi. Grymt med bra rengöring... jag gjorde rent golvet på toaletten nere idag...kände att jag var ute efter typ industrirengöring...hade det tagit död på trädgården av bara farten hade jag inte sagt nej heller;) Men skurborste är inte att förakta:)

2009-08-16 @ 23:13:17
URL: http://zeldasmatte.blogspot.com
Postat av: sofia

Glöm inte boka tid hos frissan! Går du kvar i Lerum förresten?

2009-08-17 @ 21:51:21
Postat av: Petra

Haha! Testa du på kroppen, så kan du väl ringa mig om det funkade? ;-D

2009-08-17 @ 23:55:50
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha säg till när du testat kroppen:)

Nu sabba du allt när jag precis bestämt mig för att va naturlig å bara använda såpa!!!! Tack då:) Nu måste jag ju testa den andra

2009-08-18 @ 11:06:29
URL: http://hosmaja.blogspot.com
Postat av: TItti

Annars är klorin power mousse precis lika bra tycker jag, men luktar rent på ett mer kliniskt sätt. ;o)

2009-08-18 @ 18:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0