Jahopp, då var det måndag igen!

I gårkväll, precis när vi skulle in och basta, så bankar sonen på dörren och klagar på magont :-| Ni kan ju tänka er vilket scenario jag såg framför mig.......vinterkräksjukan!!!!! Dock var det nog inte så allvarligt utan förmodligen något olämpligt som hade ätits. Dock var det inte läge att lämna honom ensam hemma idag så jag har fått försöka sysselsätta mig här hemma.....vilket faktiskt är svårare än vad man kan tro :-| Jag har iallafall bokat sommarens båtresa till Finland och tillbaka.....åååååhhhhh vad det ska bli skönt. Hoppas bara vi har lika fint väder i år som vi hade förra året.

Vi har till och med lyckats pricka in samma veckor som min kusin kommer vara där (detta har vi inte lyckats med på hundra år..typ) Hon bor med sin familj i Los Angeles (och vältrar sig i lyx....som pool...och gästhus...och annat livsnödvändigt) så jag tänkte att jag skall passa på att fjäska till mig en inbjudan hem till dem ;-) Skulle ju vara skitkul att åka till USA, där ingen av oss i familjen någonsin har varit.

Kommentarer
Postat av: joel

Ojojoj, här tog man i ;D

Själv orkar jag inte bry mig, jag sku ju i alla fall bli sketen så jag struntar sonika i att tvätta händerna alls..

och papper är för mesar..

och blir det stopp i avloppet är det bara att börja gräva..

I am one sexy hot bastard ;D

2008-04-07 @ 14:51:11
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Petra

Om din kusin vill, så kan jag och min familj också ställa upp och förgylla deras vardag med ett besök! ;-)

2008-04-07 @ 21:45:43
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0