Määääggeeee....ooooh....

...har jag gått runt och sjungit sedan igårkväll när jag hörde denna heeeeelt fantastiskt bra låten på radio (radion vilken jag inte riktigt fattade varför vi skulle ha som extra tillbehör till vårt massagebad). Idag hörde jag den igen när jag var på jobbet...... jag dansade lyckligt omkring på min verkstad och nynnade määääääägeeeeee.....ooooh.....trallalalla..... tills Therese ryckte tillbaka mig till verkligheten och äntligen kom på besök :-) Hon har påstått att glasögon inte funkar på henne men givetvis fanns det ju glasögon som var jättefina på henne.....
så det enda hon behöver nu är ett synfel :-)

Nåväl.....tillbaka till låten som jag trodde hette Maggie :-|, men som i verkligheten heter Beggin.... och framförs av en grupp som heter Madcon som är från.... Norge!!??!!. De är helt grymma..... jag är helt lyrisk!! Jooo, jag blir det av musik, särskilt av riktigt bra musik. Jag får gåshud av denna låten..... och gruppen känns som en blandning av Black Eyed Peas och Gnarls Barkley.....
det kan inte bli mycket bättre.


Uppdateringar:
Badrummet = skall snart gå och sjunka ner i bubbelbadet med ett glas skumpa
och en äkta hälft :-) Har inte haft tid att lägga in fotografierna i datorn ännu.....men det kommer!

Min tavla = inga kommentarer.....men jag kan avslöja att jag inte ens har börjat skapa...kanske blir när barnen flyttat hemifrån :-|

Mina nya Attling-bågar = färdigslipade och klara.....har ej hunnit ta kort på dem ännu.

Simma lugnt ;-)


Kommentarer
Postat av: Therese

Fotografier på din äkta hälft eller vadrummet? Haha

2008-02-25 @ 22:08:52
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0