Fast...

..... idag är ju en jäkligt kass dag att sluta kolla på TV..... det är ju F1 i Singapore :-) Så där sprack det! Det lär nog bli ett spännande lopp.... mitt i stan..... mörker.... kurvigt.... och trångt :-) Så jag, med många andra, räknar med högkvalitativ underhållning..... och givetvis hoppas jag att Kimi vinner och att det går åt helvete för Hamilton ;-)








Eftersnack.....

Japp.... spännande och händelserikt i all ära..... sen att det gick åt helvete för Kimi var väl inte direkt höjdpunkten på min dag!

Kommentarer
Postat av: Mli

Oj jädrar! En kvinnlig F1-entusiast! Du måste vara var mans dröm :)



Mjo, jag röstade för grönsaker men min son tittade på mig som om jag var korkad och jag fick vika mig..

2008-09-28 @ 16:56:41
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0