Yeah Baby....

..... it's friday :-)

Mitt glada humör håller i sig :-) det är väldigt trevligt..... fredagsstämning och allt! Inte ens min porriga lugg kan göra mig på dåligt humör idag ;-)

Jag har även insett att det inte kommer att funka med kort hår på mig! När jag stod och fixade iordning mig i morse blev håret jättebra..... men när jag kom ut så spelade det ingen roll hur platt det var..... för så fort det är lite fuktigt i luften så blir mitt hår riktigt jävla bångstyrigt. Virvlar och självfall går inte att tukta.... tyvärr! Det funkar ändå hyfsat med längd i håret.... vilket förmodligen min make kommer att glädjas åt.

Nåväl.... jag överlever säkert även detta trauma ;-) 

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Jag kan inte uppdatera...

Inte stoppa in bilder. Nada!!??



Trodde jag hade löst problemet precis. Men icke!

Nedrans skit......

Varför skulle jag skaffa eget webhotell?

2008-09-05 @ 20:38:03
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Helena

Förmodligen. Och hos frisören blir det alltid så perfekt och sen ser det ut som vanligt när man kommer ut eller hem.



Du det löste sig med glasögonen. Tack för goda råd!

2008-09-05 @ 21:59:00
URL: http://gutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0