Nu har jag fått nog!

Jag har med nöd och näppe klarat av en vecka utan mina älsklingar.... men nu har jag fått nog! Jag drar till Jämtland på fredag med flyg, och åker hem på söndag med maken och dottern :-) På lördag är det kräftskiva på bygdegården.... och där tänker vi närvara.

Jag ringde maken förut och fick prata lite med lillan som brast ut i gråt när hon hörde min röst! Hon insåg plötsligt hur mycket hon har saknat mig... lilla vännen! :-(

Ja, jag var inte mycket bättre jag, när jag försökte trösta henne och vara positiv.... med gråten i halsen.... snyft! Det är inte lätt att vara mamma på distans.... och singel skulle jag aldrig fixa att vara.... jag har ett alldeles för stort behov av kroppskontakt.... det är faktiskt inte roligt att sova ensam.... blä!

Jag behöver kraaaamas :-(



Ps. Ett enormt stort tack till min arbetskamrat M....
som ställer upp och jobbar för mig på fredag så jag kan vara ledig! Ds.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag kommenterade det här inlägget 2 gånger igår...skitblogg.se...:) Härligt att M ville ta ditt pass hur som helst! kram

2009-08-20 @ 10:48:34
URL: http://zeldasmatte.blogg.se/
Postat av: ullisar

alla behöver kramas. vi som får möjlighet att göra det då och då är mycket lyckliga.



härligt att höra om bra flygresa. nu väntar bara kräftis va?



tjo!

2009-08-25 @ 23:16:16
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0