Biologisk krigföring...

....är en del av vår vardag nu!! Radar heter produkten som blivit vår bästa vän.... och det ska tydligen ta död på getingarna :-)

Vi ringde Anticimex om vårt lilla problem..... och de sa att de kunde komma om en vecka!!!! Deras anställda jobbar tydligen från sex på morgonen till åtta på kvällen...... så det är högsäsong för småkryp.... typ!!! Vi har därför tagit saken  egna händer och krigar för tillfället på egen hand. Anticimex får komma och ta hand om resterna när de nu har möjlighet att ta sig hit.

Wohooo.... eller inte.... nä!

Vi har varit vansinnigt trötta idag efter gårdagens bravader, men vi åkte ändå in till storstaden och köpte lite förnödenheter.... som en kaffebryggare.... baddräkt till lillan.... glödlampor.... och lite annat krafs. På vägen dit åkte vi till forsen som ligger här i närheten och kollade in badplatsen.... och det var ju värsta playan.... med bara ett fåtal badgäster.... så man kan ha en stor bit strand helt för sig själv.... jättenajs :-)

Tack förresten för alla gratulationer kära vänner :-) 

Jag ska försöka lägga in lite bilder imorgon.... men nu måste jag sova.... gonatt!

Kommentarer
Postat av: Ströbaek

Jag avundas dina 4 veckors semester, själv får jag bara 3 helt osammanhängande sådana...

2009-07-02 @ 19:10:41
URL: http://strobaeksblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0