På den sjunde dagen....

....vilar man.... inte alls!!! Jag är helt slutkörd... efter en dag med kalas som firades på bygdegården (lillan fyller 6år).

Efteråt skulle det ju städas.... så först gjorde jag det några timmar på bygdegården.... och sedan åkte jag hem och städade. Nu har jag plåstrat om alla mina skavsår som jag har fått på händerna.... men fan vad härligt det är när det är städat :-)

Vi har för övrigt fått nyckeln till det nya huset idag... så nu kör vi så det ryker med renoveringar och allt....

"Städa, städa varje fredag..... och så varje juuuul.... det tycker jag e kuuuul"

Nu går jag och dör.... häj!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wille hade haft jättekul iallafall....

2010-04-26 @ 08:53:00
URL: http://zaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0