Doggy-style

I måndags var det riktigt vackert väder ute, så jag och grannen Annica tog kidsen och vovvisarna på promenad längs med skoterspåret. Lillan hade fått ny längdskidåkningsutrustning... så hon passade på att ta premiärturen med skidorna istället för att promenera... och det gick ju strålande... hon var jätteduktig! Som vanligt har jag dokumenterat lite med kameran :-)



Enzo vill gärna vara kompis med Atlas...
som tycker att hundbebisar är lite äckliga...



...men Tess tycker om Enzo... iallafall att smaka lite på honom...













































Annorlunda draghundar :-)



Skoterspår uppe i det blå... Gud(run) har nog en skoter!











Någon sa att vi leder istappsligan här i byn...
jag förstår inte vad de menar...


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack snälla, ja den duger väl.... visste faan inte vad jag skulle göra så det fick bli på det viset. Nä det är faktiskt inte så svårt som man tror... lite piller är det. Jag har aldrig gjort på någon annan men törs du så gör jag gärna på dig! Ja det är ju det där med att jobba... jag sitter ju vid datorn och jobbar och man är väl inte riktigt lika "rapp" på tangenterna som när man är utan... fast det är väl som allt annat... TRÄNING!



Fasiken vilka fina bilder du har tagit!

2010-02-18 @ 01:10:11
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: kicki

Vilka finna bilder du tagit vad duktig du är.Kicki

2010-02-18 @ 07:41:40
URL: http://gormgarden.com
Postat av: Maja

Alltså HUR kallt har Ni egentligen??

2010-02-18 @ 21:18:32
Postat av: Bengan

@Maja

Den dagen bilderna är tagna tror jag det var runt -10. Sedan vi flyttade hit har temperaturen varierat mellan -3 till -32 grader men oftast ligger den mellan -10 och -15.

Om det är istapparna du tänker på så beror det egentligen inte på att det är kallt utan på att vinden/taket är dåligt isolerat vilket resulterar i att snön smälter för att åter frysa när den runnit utanför taket.

Den längsta istappen är en bra bit över 2 meter, och jag borde ta bort dom men jag tycker dom e fina och undrar hur långa dom kan bli :)

2010-02-19 @ 07:46:15
Postat av: junitjej

Vilka fina bilder!

2010-02-19 @ 16:33:27
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anki

Åh vad jag längtar upp när jag ser bilderna, jag blir faktiskt tårögd. Men vi kommer snart.

2010-02-23 @ 11:01:27
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0