I detta nu...

....skulle jag egentligen suttit på Therese och Mattias bröllop.... nervös över lillans entré som brudnäbb.... men istället sitter jag i Jämtland med en hund som blev sjuk lagom tills vi skulle åka till Göteborg. Det var liksom inte aktuellt att sätta honom i bilen och åka genom halva Sverige, så jag fick bli hemma, medans maken och lillan åkte ner själva.... så gräsänkling aj äm!!

Tack och lov så har jag goda grannar som håller mig sysselsatt... så jag inte ska bryta ihop av lappsjuka.... och idag har jag därför skjutit med hagelgevär för första gången i mitt liv :-) och fan vad roligt det var!!! Clint Eastwood släng dig i väggen liksom ;-)

Nä, skämt åsido så lyckades jag faktiskt skjuta sönder några lerduvor... trots att jag hade lite svårt med att sikta då jag är högerhänt men vänsterögd... men det funkade bra ändå. Jag tror dock att jag kommer att ha lite ont i axeln imorgon.... för helvete vad det trycker till när man avfyrar geväret... aj!!

Lite senare ska jag äta surströmming (för första gången tror jag) så det blir nog en bra dag idag med!

För övrigt så önskar jag brudparet all lycka i framtiden ♥♥



Yippee ki-yay, motherfucker!... eller nåt... typ ;-)


Kommentarer
Postat av: Qilaq

Vad är han för sjuk? :/

2010-07-10 @ 23:39:55
URL: http://eahunddagis.blogg.se/
Postat av: ullisar

nä så tråkigt! missa både dotterns tärndebut och ett lyckligt bröllop. tycker väldigt synd om!!

2010-07-15 @ 11:58:09
URL: http://ullrika.se
Postat av: Johanna

Tråkigt att missa ett bröllop =(



Du är SÅ COOL på bilden!!



Hur är det med jycken nu?

2010-07-18 @ 08:33:50
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0