Motormässan och mors dag

I söndags åkte vi till motormässan på Frösön... och bättre mors dag-present får man ju leta efter! Det var många fina bilar och motorcyklar där.... lite uppvisningar med crossar.... och en galning som hade uppvisning på motorcykel. Ett helt okej sätt att fördriva en söndag på!

I vanlig ordning hade jag kameran med mig, och förevigade tillfället som en äkta papparazzi ;-)



Grannens son ville inte vara med på kort :-)



Det bästa under dagen... raden med Camaros....



varav denna....



...och den här var mina favoriter...
den är faktiskt snyggast i byn!



Jag vet var jag kommer att befinna mig 7-8 augusti...























Japp... det fanns ju fler bilar.... och jag tog rätt många kort... men det får räcka så här....
för jag antar att min läsarkrets inte har något större bilintresse ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0