Bajs, frost och skola!

Numera är jag uppe klockan fem varje morgon... för att hundarna ska ut... Smilla är ju bebis och kissar och bajsar i tid och otid... mest i otid... så det är bara att studsa upp ur sängen och ut i naturen!! I alla fall så var det frost ute imorse... så ni vet och kan anteckna detta! Hutter...

Vi har för övrigt flyttat in i det nya huset nu.... även fast vi inte är klara med renoveringarna! Det är fullt funktionsdugligt... förutom att jag måste bort till gamla huset och tvätta då vi inte har hunnit flytta tvättmaskinen och torktumlaren än... men det funkar ändå. Vi har inte heller en endaste tv-kanal, då det inte finns någon antenn på huset... men det finns ändå ingen tid över för något tv-tittande så det kan ju liksom kvitta!!

Lillan har börjat skolan... nollan... det är riktigt stort... och sonen har börjat i åttan... så i år är det betyg som gäller för honom. Bra betyg.... annars får han stryk ;-) 

Kommentarer
Postat av: Carro

Bilder Darling... visa bilder på erat vackra hus!



Fick skrapa rutan i morse, suck, burr, blää och fyfaan inte än!!

2010-09-01 @ 18:10:26
URL: http://zaracaroline.blogg.se/
Postat av: ME&MY

Kan du inte kasta in fler bilder inifrån huset?

nyfiken jö..

2010-09-13 @ 22:31:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: ullisar

min lilla bäbi använder fortfarande blöjor så vi slipper gå upp mitt i natten - iaf pga den anledningen ;)



spännande med betyg. och lite nervöst för alla kanske?

2010-09-16 @ 23:56:05
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0