Datanördens kärlek...

Min kära make är en riktig datanörd.....och väldigt glömsk! Så när jag nu ett tag har klagat över hans bristande uppmärksamhet har han funnit en jättebra lösning......som innebär att han inte behöver komma ihåg att uppmärksamma mig. Han har gjort ett script....som innebär att några gånger per timma ploppar det upp en liten dialogruta på min skärm med något som t.ex. "Jag är så glad över att du finns", som jag får bort genom att klicka på OK-knappen! Vet inte riktigt om han har fattat vad jag menade med uppmärksamhet :-|

Vad ska man säga......efter snart tretton år tillsammans upphör jag aldrig att förvånas.....men jag vet ju att han menar väl.....på ett manligt sätt! Det är kärlek det!

Puss på dig älskling :-)


Kommentarer
Postat av: Christin

Åhhhhh.... jag skulle bli jätteglad om min karl la upp nåt sånt på min dator!! Det är kärlek det!! :-)

2008-02-15 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0