Det är sjukt!

Att alla tv-kanaler anpassar sina tv-tablåer efter melodifestivalens sändningstid......alla filmer börjar 21.35.....på en lördagkväll! Vid åtta hade varit mycket bättre, då är man ju iallafall vaken (jag är en trött förälder som vaknar vid 6 på morgonen). Jag får väl börja med mitt konstnärliga projekt.....skall måla en tavla med akrylfärger. Har ett staffli, penslar, färg, palette och ett motiv.....så det är väl bara att sätta igång. Kommer säkert bli galen....men det hör väl till antar jag. Alla konstnärer skall väl vara lite crazy?

Här är mitt motiv!

image50

Bilden är fån Sia home-fashion.com

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi, jaa...en sån almanacka skulle vi ha!:) Jag har ingen aning om hur jag jobbar där men jag ska såklart kolla upp det! Har vi tur(Vilket sällan händer) så är jag ledig:) kramis

2008-02-25 @ 14:35:19
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: monica

ska du måla den?? åh, vad gullig. Den kommer bli jättefin! ja, du det där med tv-programmen kan man bli galen på.. när de börjar så sent så orkar man ALDRIG
se hela..

2008-02-25 @ 18:29:08
URL: http://monni81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0