Freeeeeeeeedag!

Äntligen....

Idag hann jag i princip bara vända i dörren på jobbet! Min kära make skulle vara hemma med sjuklingen fram till klockan tolv, och sedan skulle hon till sin mormor. Dock ville ödet något heeelt annat...för min pappa hade blivit magsjuk. Personligen amputerar jag nog hellre mitt ena ben än blir kräksjuk, så jag håller mig borta från den kontaminerade delen av släkten. Därför var det bara att pallra sig hem efter två hela timmar på arbetet  :-| Givetvis var det en dag som jag egentligen inte kunde vara borta, eftersom det var en tekniker som skulle kolla på vad som var fel min slipmaskin, men han fick klara sig själv.


Ikväll blir det Let's Dance......hela programmet för ovanlighetens skull. Jag och Therese passar på när karlarna har annat för sig :-) Nu kom svärfar så då måste jag dra igång kaffebryggeriet :-)

Klart Slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0