Jag är nog tråkig!

I min blogg har jag statistik över hur många personer som faktiskt besöker min sida per dag, dock inte namn å nummer :-) Men iallafall hade jag bara tre besökare igår!!!! Brukar ha iallafall sju......hahahaha, inser själv hur futtigt det låter. Som mest har jag haft elva unika besökare på en dag. Nu har jag börjat fundera över om det är jag som är tråkig eller om jag inte kommenterar andras bloggar tillräckigt flitigt, vilket brukar synas i min statistik. Brukar ofta vara efter jag lagt in en kommentar någonstans som jag får fler besökare. Jag tycker dock att det är lite onödigt att fiska läsare om jag inte har någon vettig kommentar att lägga in......vill ju inte bara skriva "hej, kolla in min blogg".....eller? Nåja, ni tre som läser......puss på er :-)


Kommentarer
Postat av: Christin

Jag läser i alla fall gumman!! Kollar flera gånger per dag!

2008-02-22 @ 14:30:34
Postat av: Satu

Ååååhhh, tack Christin, va du e söt. Hoppas ni har det bra!! By the Way...kan du ha glömt kvar ett Tiger-skärp när ni var här senast....hittade ett under garderoben i tvättstugan???. Hälsa Johan. Kramelikramisar från oss alla.

2008-02-23 @ 09:56:46
URL: http://mammasatu.blogg.se
Postat av: Therese

Näääh, du är inte ett dugg tråkig:) Men de som man inte känner "på riktigt" hittar ju bara hit om du syns någon annanstans... så rör du dig inte på andra bloggar blir det såklart svårt för andra att hitta hit:) JAG läser i allafall:) puss o kram

2008-02-24 @ 19:07:15
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0