Jag HATAR melodifestivalen!

Förra året hade jag tv:n avstängd och satt å lyssnade på Metallica enbart för att slippa lyssna på den jävla skitmusiken som lyckas ta sig ut i etern under melodifestivalsmånaderna. Vad jag inte fattar är...att det var nån idiot som kläckte idén att man skulle ha en massa deltävlingar för att dra ut på pinan ännu mer! Det fattas bara att Tomas Ledin (hatobjekt numero uno) skall vara värd för galan!!! Dock vet jag inte vilket som är värst...att man sänder sådan skit, eller att folk faktiskt tittar på det. Tragiskt! Dock vet jag att många av mina vänner sitter som klistrade varje år, sorry, men jag fattar det inte. Bajsmusik!

Men men, får hitta andra alternativ till underhållning när hela Sverige sitter i trans!! Nån som har några förslag??? Nähäpp, tänkte väl det! Alla planerar väl att titta på skiten.....suck!

Kanske ska katalogisera lite mossor...

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med dig om att låtarna i många fall är det sämsta man hört. Men jag kan inte låta bli att älska melodifestivalen:) Mest som den var förr...nu är den mer "rolig". Och idag kommer jag och M sitta på rad 14 så då kan du se den bara för att spana efter oss- haha. Kram kram

2008-02-09 @ 19:01:03
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Satu

Asg. Det är nästan så att jag måste titta på skiten bara för att få se om ni är med...lova att peka finger åt kameran om den kommer i närheten...eller moona :-D

2008-02-09 @ 19:06:23
URL: http://mammasatu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0