Lilla Amanda!

Idag har min väninna Bettan varit här och hälsat på. Hon har en liiiten söt tjej som är en månad gammal som jag har fått gosa med. Det är konstigt att man alltid blir lika häpen över hur små bebisar faktiskt är!! Allt på dem är ju såååå sött, och de luktar bebis (inte när de bajsar dock). Suck......det rycker i livmodern :-| Fast jag har ju gjort mitt.....måste ju faktiskt räkna med alla sömnlösa nätter, alla trotsperioder, och sist men inte minst tonåren!!!!!! De behöver ju uppfostras också, inte direkt som att skaffa en hamster. Jag får helt enkelt njuta av mina vänners bebisar.....dem kan man ju lämna tillbaka när de börjar trotsa och bråka :-)


Bettan.....Mandisen är välkommen hit precis när hon vill. Tant Satu är alltid redo för lite barnpassning!


Pöss å kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Mattias blev rädd när du berättade att du skickat baby-SMS till mig, haha. Fast det är ingen fara. Jag tycker bäbisarna är söta men jag blir inte till mig av foton på dom. Om du skickar ett kort på en hundvalp är det dock andra bullar:) kram och hoppas du har det bra på andra sidan skogen!

2008-02-11 @ 20:09:19
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0