Mmmmmm....marabou!

Ååååhhhh, jag är sååå chokladsugen....vill ha...men man blir tjock av choklad...och lycklig....tjock, tjock, tjock :-|

 

Jag skulle ju avlägga en rapport om mina produkter från Eleven.se, så här kommer det.
Bubbelbadet doftar mums, och när badrummet är klart kommer ett referat om hur bubblorna känns  :-)

             

Läppglansen var ganska trist, smakade ganska gott dock....men man skall ju inte äta upp det!
Glansen försvann ganska snabbt...tur att jag hade 50% rabatt på produkterna :-) 

Imorgon är jag ledig (eftersom jag jobbar på lördag) och så är det ju alla hjärtans dag med! Usch, jag får nästan lite prestationsångest över alla dagar man måste fira. Farsdag, morsdag, och allahjärtansdag borde sammanfogas, känns som att folk förväntar sig så mycket, och så blir man ju ruinerad ekonomiskt med. Funderar på att bojkotta rubbet....man ska ju uppskatta alla året runt, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0