Tillbaka till livet...nästan!

Jösses! Känns som att jag blivit överkörd av en lastbil några gånger. Jobbade mellan 10-14 igår och allt var frid och fröjd tills jag skulle åka hem.....smack sa det och jag fick såååå j'vla ont i huvudet att jag trodde jag skulle dö! Migrän är rena rama barnleken jämfört med denna huvudvärken, som inte ens försvann med full dos migränmedicinering tillsammans med två panodil!! Vet inte riktigt vad det berodde på, men jag misstänker att det var ett migränanfall kombinerat med nerver i nacken som trilskas tillsammans med bihålorna.

Dum som jag är så bytte jag allergitablett häromdagen eftersom jag trodde att den jag åt inte funkade tillräckligt bra.....det gjorde den!! För bihålorna svullnade igen snabbt som attans med den nya tabletten. Så jag låg på soffan hela kvällen igår, och i sängen hela dagen idag. Först nu börjar det släppa.......äntligen.  Men jag missade Björn Gustafsson igår....och nya CSI-Miami.....suck! Såååå tråkit när hela helgen går åt till att ha ont. Usch jag låter som en gammal käring på 90 år med massa krämpor :-|

Trots min utloggning från livet igår fick maken, min bror och svärfar lagt golvet i badrummet! Wohoooo! Nu skall bara nedersta raden av kaklet på plats sen skall allt fogas...... sen skall bubbelbadet in.... och duschen.... och väggarna till bastun...... och toalettstolen.... och badrumsinredningen..... meh, det är mycket kvar ju!

Nåja, jag är glad så länge jag slipper ha ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0