Trötter

Åååååhhhh, va skönt att det är fredag....igen! Denna veckan har gått rasande fort.

Imorse när min mobil började kvittra (skulle alltså vakna) kändes det som om jag precis hade somnat. Jag var helt övertygad om att mitt blod hade levrat sig i mina ådror under natten, för jag var helt sjukt trött!!! Finns det någon i detta avlånga land som vet något uppiggande medel man kan ta (lagliga alternativ alltså) för att känna sig lite piggare i vintermörkret. Min man har föreslagit ljusterapi....vet inte om det funkar....nån som har provat? Räcker det om man sätter sig och glor in i ett lysrör i garderoben (efter man tänt det) och sätter på valsång och havsbrus på högsta volym eller måste det vara något speciellt färgspektrum på ljusstrålarna? Kanske måste ha fingercymbaler och säga aaaaaaaauuuuuuummmmmm upprepade gånger för att det skall funka. Tror jag skall prova!

Nu måste jag natta min lilla skrutta, som för övrigt anser att killar inte kan ha lila hår.....bara tjejer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0