Att packa...

... som kvinna och som man är två väldigt skilda saker, iallafall hemma hos oss :-) Följande konversation ägde rum vid frukostbordet imorse.

Maken: Jooo förresten.... jag har skrivit upp på whiteboard-tavlan vad som ska med till Finland.

Jag: Ok..... jag har skrivit en hel bok om vad som ska med.

Maken: Jaha... var är den då?

Jag: Nere i sovrummet bredvid sängen..... så när jag vaknar i panik på natten och har kommit på 
       något jag glömt så kan jag lätt skriva ner det.

Jag igen: Vad har du skrivit på whiteboarden då?

Maken: Finsk Windows XP-skiva....

Jag: Jaha.......... var det allt???

Maken: Aaaa

Jag: Ok....... jag vann :-|

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag satsar nog snarare på din bok än sambons whiteboard;)

2008-07-20 @ 10:26:58
URL: http://tezet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0