Besvärligt

Varför måste allt vara så jävla komplicerat.... ? Jag har så många tankar som snurrar i mitt huvud, men inget som jag kan blogga om! Så mycket som jag skulle vilja säga.... inte bara i bloggen utan också i verkliga livet.... men jag kan inte. 

Att pendla mellan hopp och förtvivlan är ju ändå vad livet går ut på..... men ibland blir det bara för mycket. Just nu är det mycket förtvivlan..... även fast jag har ett välordnat liv och anser mig vara lyckligt lottad :-/ 

Allt som oftast skämtar man bort det mesta av allvaret i livet..... eller jag gör det iallafall.... men verkligheten kommer allt som oftast ikapp en, vare sig man vill eller inte! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej baby. Du vet att jag aldrig är längre än ett telefonsamtal borta? puss

2008-07-04 @ 19:38:35
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: ullrika

Vi är många som sommardeppar märker jag.. förhoppningsvis är det inga bråddjupa hål vi traskar runt kring men det kan va så jäkla jobbigt ändå.



Krya på girlie - eller vad man nu säger. Du peppade mig, jag försöker ge lite tillbaka!

2008-07-06 @ 18:22:20
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0