Finland i bilder

Här är fler bilder från kvälls och morgonpromenaderna :-)

Detta är en del av huset vi bor i, min mammas barndomshem







Här lekte jag mycket som barn (bilden nedan),
hemma hos min syssling som är lika gammal som mig.
Hennes föräldrar har haft kossor, och har fortfarande potatisodling, tomater, morötter, bär,
sallad, jordgubbar och allt möjligt som behövs för att överleva utan en ICA-butik i närheten :-)



Deras lusthus









Huset sett från vägen



Himlen var fantastiskt vacker.... svårt att fånga det på bild dock.



Detta var från promenaden mitt på dagen idag,
finns verkligen ingen bättre plats i världen att promenera på :-)



Kossorna är väldigt nyfikna idag också :-)


Kommentarer
Postat av: Titti

Var det i Eden ni var? ;o)

2008-07-25 @ 19:43:18
Postat av: Britt-Marie

Gott att läsa att ni kommit fram trots bilkrångel! Inte minst av alla vackra bilder kan jag förstå att det är mödan värt med den långa resan. Måste kännas hur gott somhelst att kunna visa sina egna barn var mamma lekte när hon var liten. Ha´det riktigt gott! Kram

2008-07-25 @ 20:15:19
URL: http://enannanmamma.blogg.se/
Postat av: ullrika

men wow!

så mycket härliga blommor att jag nästan känner rogivande det är!

dock. trodde det skulle vara fler blå och vita blommor i kombination :)

2008-07-25 @ 22:48:08
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej tjejen! Vad fint fotot var på himlen (det med hundkexen...eller vad det nu var för blommor på ängen?:) Stor kram

2008-07-27 @ 01:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0