Tillplattade

Både jag och min make brukar kunna ge svar på tal i de flesta situationer....... men jag är rädd att vi har tappat stinget...... eller så har vi bara lyckats väldigt bra med att föra denna egenskap vidare till nästa generation. Här kommer ett bra exempel :-)

Vid frukostbordet:

Sonen: Tänk om det händer något när vi ska åka med båten??

Maken: Äsch, det behöver du inte fundera över....... tänk vad länge den båten har gått där och hur få incidenter det har varit :-)

Sonen: Mmmmm...... som Rainbow då!!!!

Jag: Snacka om att täppa till käften på nån ;-)

Kommentarer
Postat av: ullrika

helt seriöst så är det där en fasa jag har; att tvingas "förklara" för EmmaLi, och försäkra att nåt inte är farligt när jag i själva verket inte kan varken veta eller lova nåt alls. men. den tiden den sorgen! din son verkar vara både klok och gammal nog att ha skapat sig en egen uppfattning. å humor har han också! en av de allra viktigaste egenskaperna en människa kan ha tycker jag!



trevlig resa som tusan önskas er! - igen :)

2008-07-20 @ 22:16:21
Postat av: Petra

Hahaha! Indead... :-D

2008-07-23 @ 13:34:51
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0