Midsommarafton

Regn, åska, hagel, storm, sol, jordgubbar, glass, alkohol och grillat....... japp, nu är det midsommarafton ;-)

Jag hittade bildbevis på att det faktiskt har varit riktigt fint väder på midsommarafton iallafall en gång under min livstid....

Fösökte hitta en bild på en midsommarstång bland våra fotografier, så man slapp knycka någon från nätet, men vi har bevisligen varit dåliga på att dansa kring just den sortens stång ;-) Ni får hålla tillgodo med mig istället, på ett soligt Käringön..... midsommarafton 2005.



Hoppas att ni får en riktigt trevlig midsommarafton..... puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Titti

Dina tidigare bilder därifrån är också jättefina, där skulle jag trivas. Och rätt person på rätt ö också! ;o)

Hoppas ni har en härlig midsommar!

Kram

2008-06-20 @ 20:08:20
Postat av: Titti

Fast min ÄR supergod!

2008-06-20 @ 20:52:27
Postat av: Kotteby

Fantastiskt fin kåk.

30-talare?



Just ja.

Trevlig Midsommar!



Hoppsan....nu fortsätter kvalet.

2008-06-21 @ 14:26:16
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0