Mitt nya jobb!

En liten fågel har viskat i mitt öra att det finns ett skriande behov, i min omgivning, att få höra om mitt nya jobb :-) Så jag får väl blogga lite om det.

Eftersom jag är en människa med en stor portion kontrollbehov så var de första dagarna ett riktigt trauma. Jag kände mig helt pantad.... hittade ingenting och hade inte koll på något. Nya ruiner... både på jobbet och hemma.... och att köra på Korsvägen varje dag var inget som egentligen lockade. Dock var en av mina kollegor (av manligt kön) snäll och kastade av sig kläderna, min första dag på jobbet, och lade sig i en solstol utanför fönstret ..... i bara shorts! Vem kan motstå en sådan arbetsplats ;-)

Nu har jag landat :-) Mina arbetskamrater är omtänksamma, roliga, kramiga, snygga ;-) och har fått mig att snabbt känna mig som en i gänget. Jag har lite bättre koll på läget, men det tar nog ett tag att bli riktigt så effektiv som man är när man har stenkoll.... som jag annars faktiskt brukar ha.

Jag mår bra..... jag är lycklig..... jag trivs.... :-)

Nu vet ni... kramis!


Kommentarer
Postat av: Bengt

Kan tillägga att hon alltid känns glad när vi åker till jobbet vilket hon kanske inte alltid gjort innan, hon har oxå blivit väldigt effektiv på morgonen och tar nu bara en timme på sig på morgonen. (trodde aldrig det skulle hända)



Ps. Detta inlägg är skrivet med en Amiga4000 om det säger någon något.

2008-06-25 @ 21:18:48
Postat av: J

Bra, att trivas är fan a och o =)



Det kan jag tåla, då kan vi ha hålla-andan-tävlingar!

2008-06-26 @ 00:27:02
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Therese

Darling, bara så du vet så kommer jag inte hinna införskaffa någon present till dig till imorgon (om jag inte köper en båt-tamp eller en fender eller något i någon butik i skärgården) eftersom jag jobbar ju typ JÄMT fram tills festen. Jag har stallet imorgon men slutar tidigare så jag hinner med både ock. Borde vara hemma vid 7 lite drygt. Men fint folk kommer sent?:) kram från områdets finest (haha, tycker uttrycket "finest" bara glöder av "brat-känsla". Vad jag gillar att driva med skiten, haha)

2008-06-27 @ 10:43:23
URL: http://tezet.blogg.se/
Postat av: J

Man tackar man tackar =)

2008-06-27 @ 11:39:40
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Therese

^Åh, vad bra :D

2008-06-27 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0