Personlighetstest

Jag ramlade in på detta personlighetstest genom en blogg, och resultatet tycker jag stämmer rätt bra överens med hur jag funkar som person...... tycker jag iallafall :-/

Min personlighetstyp:

Populär och känslig, med enastående social kompetens. Utåtriktad och empatisk. Uppriktig och ärlig i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensam. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrik i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före ditt eget.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsult, psykolog, socialarbetare, personalvetare, präst, säljare, HR-personal, direktör, eventkoordinator, politiker, diplomat, skribent, skådespelare, designer, hemmafru/hemmaman, musiker.


Jahopp.... det verkar som om jag har valt fel yrke :-|


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, detta måste jag göra! :-)

2008-06-22 @ 22:19:42
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0