:-(

Så.....nu räcker det....jag vill faktiskt inte vara sjuk längre. Jag hade ju bestämt mig att jag aldrig skulle bli sjuk igen......men det funkar tydligen inte! Tack gode gud för den människan som uppfann värktabletterna.....vad hade man gjort utan dem? Egentligen borde man ju passa på att läsa bokrea-böckerna, men jag orkar inte. Att sova är det största nöjet som finns när man mår piss....fast feberdrömmarna hade jag klarat mig utan....de är verkligen helskumma :-|

Har försökt skriva något i bloggen hela dagen......men hur mycket intressant finns det att skriva om när hela dagen går ut på att sova! Så jag tänkte att jag får beklaga mig över hur jobbigt det är att vara sjuk....det suger verkligen! Jag fattar inte varför man måste få ont på ställen man inte ens visste att man hade när man får feber.....

Alltså Eric Gadd går mig verkligen på nerverna (såg precis reklam för nån ny låt med honom) Hur kan man bygga en hel karriär på att sjunga i falsett, och dessutom låter alla hans låtar likadant! Suck......dubbelsuck......trippelsuck.....det blir mycket suckande när man tycker synd om sig själv, men det finns inte så mycket annat att göra! Fast det finns de som har det värre.....inte för att det gör mitt liv lättare....men det kunde varit värre, faktiskt.




image75

Kommentarer
Postat av: Linnea

ja det hoppas jag med =) aah, det sprudlar alltid av syskonkärlek i våra konverstioner :) hoppas ni blir friska där i familjen snart!

2008-03-07 @ 12:52:49
URL: http://nea88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0