Bär ner mig till sjön...

Idag har vi njutit av det vackra solskenet genom att ta en promenad ner till sjön som ligger några backiga kilometer bort. Det var jag, lillskruttan och Therese med sin sambo. Det var ingen högeffektiv motion, men det var skönt att komma ut i friska luften. Sen är det ju faktiskt bra med lågintensiv motion under en längre stund så helt bortkastat är det nog inte :-) Nåja, här kommer lite vackra bilder från promenaden.

Fotografierna är tagna av mig och Therese!

image107

image108

image109

image110

image111

image112

Kommentarer
Postat av: Titti

Man blir nästan lite badsugen! Ser verkligen jättefint ut!

2008-03-23 @ 14:58:33
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Helena

Vilka fina bilder. Jag var verkligen sur på mig själv för att jag hade glömt kameran idag när vi var ute på söndagspromenad.

2008-03-23 @ 15:02:12
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Annika

Älsjön, Sveriges kallaste sjö...
Ni passade inte på att grilla när ni ändå va där?!
För du va väl med när brandkåren kom för att vi grillade på en långfredag... *hahaha*
Those were the days! ;-)

2008-03-23 @ 18:23:07
Postat av: Satu

Svar till Annika: Vad lustigt att du nämner det, jag berättade idag för Therese och Mattias om just denna händelse.
Herregud, där satt vi och skulle grilla i godan ro...så ringer någon brandkåren och påstår att vi är 50 pers och det är världens brasa! Vi grillade och var typ 15 personer, snacka om överdrift! Men kul var det :-) Så länge det varade...

2008-03-23 @ 18:42:56
Postat av: Yasmine

Ååå vilka härliga bilder :) Supervackra jue hoppas ni njöt mkt av en promenad.

2008-03-23 @ 20:44:28
URL: http://galenmama.babyblogg.se
Postat av: ullisar

det ser alldeles underbart ut!! hos mig har det snöat... för första gången i år typ.

tack för din kommentar ang lycklighet. fast, en psykolog skulle bara ge mig ytterligare "problem" är jag rädd. bättre att leva i sin förvirrade omtumlande glädje istället!

2008-03-24 @ 02:14:33
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0