Guitar Hero III

För ett tag sedan bestämde jag och min son (11 år) oss för att vi skulle införskaffa Guitar Hero III till hans X-Box 360. Sagt och gjort....detta skulle bli något som han och jag kunde spela tillsammans utan att bli ovänner (ruskigt dåliga förlorare båda två). Fia med knuff är inget vi kan spela utan att tredje världskriget bryter ut! Nu.....några månader senare spelar han Knights of Cydonia på expert-nivå.....och får typ 84%!!!!!!!!!! Hallå!!!!

Men jag då?? Jooo, jag SUGER!!!! Det är ingen idé att jag spelar, för jag suger verkligen mest i hela världen! Jag får helt enkelt inse att jag är gammal och börja knyppla istället. Dock har jag blivit sjukt besatt av musiken i Guitar Hero III, så jag får nöja mig med att lyssna.....! I brist på annat, här kommer min favoritlista i bästa Svensktoppen-anda:

Muse - Knights of Cydonia
AFI - Miss Murder
Rolling Stones - Paint it Black
Heart - Barracuda
Bloc Party - Helicopter
Santana - Black Magic Woman
Metallica - One


image120

Kommentarer
Postat av: Annelie

When we were young med The Killers är ju skön också ;) Man blir verkligen beroende av musiken haha :)

2008-03-30 @ 00:30:09
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Nina

jag är bäst på det ;D hehe

2008-03-30 @ 00:34:30
URL: http://www.nnina.blogg.se
Postat av: joel

jag tror du hamnar i gruppen, mammasatu-bloggar... the one and only...

fjäsk

fjäsk

fjäsk ;D

2008-04-01 @ 03:30:32
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Petra

Är det svårt? =)

2008-04-01 @ 12:00:02
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Petra

Helt klart en fråga! :-) Jag har aldrig testat.
Sonen har visserligen ett x-box 360 så man kanske skulle göra det.

2008-04-01 @ 12:33:13
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja det är verkligen bra musik! Men nu har min 10-åriga lillebror fått något att försöka slå, han håller nämligen fortfarande på att klara låtarna på Hard. Men snart kommer han säkert ikapp din son ;)

2008-04-02 @ 16:03:26
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Käpy

Får du torgskräck?

Tänk dig i mina byxor då....

Usch, jag får tokskräck av bara tanken med 30-40 kommentarer dagligen. Jag kan nog bara skriva ordet "bajs" och få 22 kommentarer???



Och alla dessa hundratal av människor som besöker bloggen varje dag och "kräver" ett inlägg. Faktum är....helt sant.... så var det mycket roligare att skriva inlägg när man hade runt 30 besökare. Samtidigt gillar jag att ha massor av läsare.....så det är liksom ett moment 22 alltihop. Jag vill ha kakan. Men vill äta upp den. Jobbigt värre!!! Ja, jag vet inte riktigt vad jag ville få sagt egentligen....



Men. det är kul och jobbigt att bli "tittad på" av många.





Men det finns alltid VIP-are därute.

=)

de som blir bjudna på "spritfesten" med sina respektive. de som "känner" mig.

Hahahah.....



(ja, du behöver inte släppa igenom kommentaren)

Försökte dölja den så gott det gick!

Hahah...

Hare hej....

(lite full) kom precis hemm--....

2008-12-01 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0