Men hallå???

Jag anser att alla människor har rätt att gnälla! Jooo, så är det! Det är bättre än att låtsas att allting är bra och bete sig som en martyr! Ja, vi är tacksamma för allt bra vi har, men det betyder inte att man inte kan ha en dålig dag, eller att man inte får störa sig på saker som man tycker är jobbiga! Hur ska vi ha det? Enligt jantelagen så får vi inte tro att vi är något m.m, men om vi beter oss enligt jante så är vi inte tillräckligt tacksamma för att vi blev födda i västvärlden med alla materiella ting vi har. Är det meningen att vi bara skall sitta tysta utan åsikter och känslor, samt låta folk promenera över oss som om vi inte existerade? Jag bara undrar???????

Fuck Jantelagen!!!!!!!!!!!!!!!!
Å gnäll hur mycket ni vill....så länge ni inte gnäller på mig för det orkar jag inte med!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej där. Ja man kan fundera ut hur hon gjorde (dottern alltså). Alla ledtrådar finns på bilden ;)

2008-03-29 @ 22:54:46
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: ullrika

nja. det är la okej att gnälla när fog finns. men det gnälls på tok för mycket och ofta. anser jag! fast det är väl för att jag tycker det är så jämrans trist med negativa vibbar och gnäll är negativt. ärume?

2008-04-01 @ 20:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0