Tavla på gång

Nu har jag gjort min prov-tavla :-) Motivet blev inte det jag hade planerat.....men men, här har ni ett halvfärdigt resultat. Det är fortfarande mycket finlir kvar.....men man kan ändå se hur den kommer att se ut.
Jag tyckte det var bra att göra en liten tavla först....innan jag ger mig på mitt riktigt stora projekt, vilket jag inte ens har bestämt motivet till ännu! Kändes dock bra att lära känna penslarna och akrylfärgen eftersom jag aldrig har målat med penlslar och färg förut (förutom vattenfärger när man var liten). Det kändes helt fel när man är mer van vid att teckna med blyertspennor.

image66

Här är lite andra teckningar som jag skapat.
Manga är inte riktigt min grej :-|
image67

Här är en kopia av ett porträtt jag gjorde på min son 1998,
måste tillägga att jag inte blev riktigt nöjd.....som vanligt!

image68

Här är ett projekt som jag började med för ett tag sedan......
vet inte när jag kommer ha tid att göra klart den!

image69

Nåväl....
Fortsättning följer....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vilka fina alster! Du är min själ inte bara "levnadskonstnär"! Kram Britt-Marie

2008-03-03 @ 07:57:28
Postat av: Satu

Åååhhhh, tack vilken fin komplimang. Kram Satu

2008-03-03 @ 09:27:29
Postat av: Therese

Hej tjejen! Tavlan ser jättefin ut! Vad roligt:D Hoppas du tycker det är kul:) Stor kram

2008-03-03 @ 16:46:05
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Titti

Vilken talang du är!

2008-03-06 @ 06:09:37
URL: http://dagarimittliv.blogg.se
Postat av: Nicklas

Duktig du är :-) sköt om dig

2008-03-13 @ 16:19:43
URL: http://thewolfman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0